äntligen fredag, sjukt sed dag/kväll.

Åååååh vilken sjukt seg kväll .. har degat vid datorn hela kvällen, förutom när jag kollade på wild child storasyster var med en stund, myspys:) Idag var jag först i skolan och det känns fortfarande sjukt wierd med den nya klassen .. så fort jag ser Cissi, Jimmy, Liam, Jonte, Marcus eller någon annan av dom i korridorerna eller är med dom på rasterna så känns det sjukt konstigt att jag inte ska gå med dom på lektion sen, utan till en helt annan klass som inte ens ligger i samma byggnad .. allting känns bara så sjukt fel, hade möte med rektorn, kuratorn, mamma, pappa och carina idag. inget kul, grät som in i helvete .. Men men, inget kul att bara skriva om en massa negativa saker här. Hoppas att ni mår bra iaf:) Det känns iaf så in i helvetes sjukt bra att det är helg, ska nog sova om en stund med syster det har varit en hård dag ocg jag är trött. Klockan är 00:46 och jag är sjukt trött. Så godnatt på er, sitter nog här en stund till men sen är det natti natti :)

Grattis även till Malin Karlsson som skulle fyllt 15 idag, vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

rip

2009-12-12 @ 22:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0