en helt vanlig hemmadag

Hej älskade läsare, jag ligger här i min soffa och gör faktiskt inget speciellt! Jag somnade runt halv 4 igår pga att jag pratade i telefon med axel tills dess, haha! Nu på tv är det a cinderella story, trots att jag har den på film så är den på nu på min tv, care!HAHA jaja anyway, idag är det onsdag och jag har bara varit hemma och chillat lite, alltså inte gjort någonting speciellt. Imorrn är det nyårsafton, tillbringas med mamma,danne, annika, joakim, caroline, benny, molly, max, alfons och noah! orkade inte göra något större detta året, är allmänt trött så vi får se hur det blir nästa år;) hehe. Har inget viktigt att upplysa er om nu, så ha det så bra så länge. And take care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333

2009-12-30 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0