första december, studiedag.

hallå snyggisar, nu har jag inte skrivit på ett tag i'm sorry.
idag är det alltså första december vilket betyder:

*början på en ny månad, början på något nytt.
*sista månaden på året, även julmånad.
* 17 DAGAR KVAR TILL JULOV!, 23 dagar kvar till jul!

men imon blir det skola iallafall, musikprov på 80 talet och jag har inte
börjat plugga än, får plugga ikväll och lite imon på rasten.
engelskaprov och so förhör på fredag, för spanskaprovet var väl v.50 och inte 49?
hm.. aja anyway imorrn ska jag PLUGGA PLUGGA PLUGGA, för jag har inte börjat än...
i helgen måste jag okcså plugga, ett fucking obegripligt no prov som man inte ens vill veta
vad det handlar om -.- matteprov och spanskaprov? + övriga läxor tills nästa vecka, suck suck suck.
men men hoppas att ni mår bra, och att ni inte busar till det nu innan jul för då vet ni.
då kommer det ingen tomte;) haha puss and take care like always!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333

2009-12-02 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0