JULLOV FUCKERS!

Sitter här vid datorn och gör ingenting, jag och mitt fantastiskt roliga liv, hehe. Imon är det lördag och dannes döttrar är här förutom emelie som kommer imon, då det blir julklappsutdelning på kvällen med dannes barn och så. Idag började jag kvart i elva skönt! Som vanligt så dansade vi runt granen i gympasalen. Så mysigt så, förtuom att simon och william gick åt två helt olika håll och jag blev den som var i mitten, hehe kul ja! Efter det så var det typ chokladprovning i klassrummet HAHAH som vi skulle betygsätta & vi fick tillbaka no provet, inte precis stolt över mig själv men jag blev godkänd och det är fine för mig eftersom att no inte är min hobby direkt. När vi slutat åkte jag med alicia till torget där jag köpte julklappar till erika, pappa och mamma och ett shockrosa nagelack till mig själv hihi. Vi träffade sofie och anna som vi var med resten av dagen, nu är jag hemma. Under den tiden har jag slått in julklappar, ätit, städat, köpt godis med systrarna och chillat framför datorn. Tja, så har min dag sätt ut hittills. Imon blir det nog torget igen, lovat lillasyster linn att följa med henne att leta efter julklappar + att jag måste träffa louise och byta jacka. Ha nu ett så in i helvetes bra julov bitches, and take care!;)


Kommentarer
Postat av: joel

så bääääääääst!

2009-12-19 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0