lägger mig snart, godnatt!

Ligger här i soffan & kollar på bäst of dagotto. HAHAH så sjukt jävla bäst är han! Tror att jag ska lägga mig nu, ifall mamma vaknar så hon inte flippar på att jag är uppe på datorn nu eftersom att enligt henne är det alldeles försent, hehe. Men är ändå rätt så trött, och vill inte sova bort hela dagen utan ska nog till frölunda sedan och titta efter lite fynd :) med mamma blir det nog. Hoppas att ni mår bra, uppdaterar mer under dagen sen. + att jag måste jobba med matten.. BUHUHUH vill inte, prov när skolan börjar igen.. Aja whatever, ska stänga av datorn om en stund och lägga mig. Finns på mobilen, sov gott :)

Kommentarer
Postat av: j

sötis

2009-12-29 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0