lördag kväll

Lördag kväll & jag sitter och bara degar framför datorn. Vid 2 mötte jag upp emma och erika(systrarna) i stan, så nu sitter dem mamma danne och emilia i storarummet och kollar på tv. Men jag sitter nog här ett tag till haha:p Det är 19 dagar kvar till jul och jag är klar med halva julklappshandligen, det som återstår är till mamma, pappa lillebror emma erika emelie och linn i guess. Well jag har inte så mycket mer att skriva just nu, no och spanska prov nästa vecka, jag glömde spanskaböckerna i skolan och det är på tisdag vi har prov alicia i ett nötskal, kan en liten del av provet men verbern osv fattar jag inte ett piss av -.-. Aja Take care!


Kommentarer
Postat av: anna

JÄTTESÖT BLOGG!

2009-12-13 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0