mensvärk suger osv

MENSVÄRK, är något av det absolut värsta som finns, usch jag hatar det! Men nu har jag iaf tagit 2 ibumetin så det känns lite bättre. Det är 10 meters snö ute, hehe kul! Idag har jag inte gjort så mycket varit hemma med erika & kollat film, ska möta emma lite senare hon sover hos mig tonight mysigt! Måste träffa louise också och byta tillbaka jacka, eftersom att hon har min everest och jag hennes svea. Ikväll blir det nog bara chill framför datorn/film med emma. & jusste grattis gunaj älskling som blir 14 idag & amanda som fyllde 15 den 19onde, love you girls! Uppdaterar mer ikväll, puss and take care :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa det suger!!!!

2009-12-21 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0