this evening

Det har varit en bra & hyffsat lugn söndag. Började med att jag vaknade och låg och degade i sängen, sen gick vi upp och åt och efter det städade vi lite sen följde jag och erika med mamma till klädkällarn för att titta efter saker. Hittade inget direkt, så jag köpte leopardtights och en handspegel hehe. Sen dess har jag inte gjort något direkt, varit på torget med erika och bara chillat. Det är snart jul, knappt 4 dagar kvar & att alla julklappar är inte färdiga än. Imon tror jag att jag ska titta på något till mamma annars blir det på tisdag. + något mer till pappa. Sedan är det klart, så det känns ju skönt:) har inget mer att skriva idag, det blir nog en fortsatt lugn kväll framför tvn i guess

Smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0