<3


det var minnen som aldrig försvinner
det var minnen, jag saknar den tiden.
det är minnen som finns i mitt inre
det var minnen jag torkar från kinden.
det var minnen som aldrig försvinner
det var minnen, jag saknar den tiden.
det är minnen som finns i mitt inre

det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre  det var minnen jag torkar från kinden.  det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre
finland mars 09.

det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre  det var minnen jag torkar från kinden.  det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre
finland, här höll vi ihop...

aaaaaaaaaaa
LYCKA!

det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre  det var minnen jag torkar från kinden.  det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre
i will never forget this...

det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre  det var minnen jag torkar från kinden.  det var minnen som aldrig försvinner  det var minnen, jag saknar den tiden.  det är minnen som finns i mitt inre
i was happy on real

tack för alla underbara stunder som ni givit mig, jag gick upp på morgonen tack vare er. glöm aldrig att jag älskar er, föralltid.


Kommentarer
Postat av: lina

åh vad fiint, hahaha detta kanske låteer cp men gud vad bra alla ni ser ut tillsammans, ser verkligen ut soom att ni vaar riktigt tajta:O

hoppas att ni hååller kontakten med varandra.

puss

2009-11-20 @ 19:22:50
Postat av: anton

fiiiiint!

2009-11-21 @ 20:43:11
Postat av: alice

är han med mörkt hår lukas? :o

2009-11-23 @ 18:45:16
URL: http://alicejohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0