alicia<3emma

fredag.
USCH idag i skolan så kunde man gå upp till nosalen och där låg det en död gris
typ styckad, med inälver/lungor/hjärtat/magsäck/tarmar osv. huvudet var nog det läskigaste... massa blod överallt och det stank fi**a! höll på och spy, mår fortfarande illa.. men men. inatt sover emma här, vi har kollat på idol och suttit vid datorn och förut var vi ute och mötte syster och hjälpte henne att bära eftersom att hon vunnit två stjärnvinster och 10000 kg annat godis/nallebjörnar på liseberg, och på ditvägen mötte vi della som följde med oss och sen stack vi hem. nu sitter jag här och emma ligger i min säng och typ sover och pratar i sömnen haha så söt! jag måste plugga so i helgen.. omprov på måndag. ska dit halv 9 när jag igentligen börjar FUCKING 20 I 10 ÅNGEEEST! och vi har engelska prov som jag måste plugga till, och ett no och spanska prov tills vecka 50 vet inte om det var något mer. men på non fattar jag INGENTING, för svårt för att förstå skiten.. men iaf hoppas att ni har det bra, ska tjöta på pappa också så att han tar upp julpyntet imon eftersom att alla andra tidiga jävlar har haft det typ i 2 veckor PAHAHAHA. godnight and take care.



jag älskar dig, min ängel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<333333333

2009-11-28 @ 18:22:54
Postat av: emma

jag älskar dig bästavän!

<3

2009-11-29 @ 00:40:03
URL: http://emmabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0