efterlängtade fredag

heeeej älskade blogg, idag är det fredag som vi alla längtat efter!
idag var jag i skolan och det startade med spanska förhör, no och so sen lunch
rast och till sist engelska, segaste dan idag men men ska inte klaga.
idag var jag och mamma och köpte ett par uggs till mig och en rosa
nessesär och ett par tofflor till pappa och låtsaspappa eftersom att
det är fars dag nu på söndag, men då är jag ju inte hemma så dem fick det idag:) 
jag är faktiskt på riktigt bra humör, imon vid 5 över 8 på morgonen sitter
jag och mamma på ett tåg imot dalarna, men först ska vi av i hallsberg och vänta
i en timma och ta ett annat tåg, vi är framme i dalarna typ vid 3 eller nåt.
ser verkligen fram imot det nu, jag saknar min lilla diamant så enormt!
hoppas att ni mår bra, med mig är det lite upp och ner, men men.
vet inte om jag kommer att kunna blogga så himla mycket i dalarna,
om inte skriver jag när jag är hemma igen. om det är något så är
det ju bara att ringa eller smsa, finns på mobilen all the time.
jaja nu ska jag in och se vem som åker ut, låt det bli rabih snälla..

kiss and goodbye

kusin vitamin
finaste kusin på bild, imorgon ses vi äntligen.
saknar dig så mycket min pärla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-11-27 @ 06:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0