erik grönwall

denna killen är den mest begåvade i sång av de som är med i idol,
visst mariette reza tove & calle är också bland favoriterna.
men det jag verkligen inte fattar är hur rabih kan vara kvar, han kan
seriöst inte sjunga och jag skiter i hur dålig kritik jag får nu ifrån massa små
wb fjortistjejer osv osv som tror att dom ska gifta sig med honom.
detta är mina åsikter, och jag tycker inte att rabih är bra alls.
erik kommer att bli något stort även om han inte vinner idol,
så sjukt bra sång röst, blick och leende hela paketet har han med sig.
han ger mig rysningar i hela kroppen, jag älskar hela han.
ta nu inte detta fel, jag går inte och tjatar om han 24/7 och skriver
en massa texter, drömmer om honom osv osv men han är en av
de som fått bäst kritik av mig och som sjunger så otroligt jävla AMAZING!

ERIK GRÖNWALL, idols bästa.
<333333333333

Kommentarer
Postat av: tova

HAN ÄR BÄST! FATTAR INTE HELLER HURFAN MAN KAN RÖSTA PÅ RABIH, UUUUSSCCCHHH PÅ HONOM!!

ERIK ÄR UNDERBAR!

2009-11-06 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0