freeeeeeeeedagsmys

hallå bloggen, idag är det fredag och jag vaknade upp brevid
ebbisen som då nanade här inatt mysigt var det! vi gick upp
runt halv 7 typ och fixade oss lite grann och gick ut och tog bussen
kvart över sju ifrån mig och vidare till skolan. vi hade ju inget so prov
idag vilket jag tyckte var skönt, men det som är dåligt är att vi har det
på måndag så jag måste plugga like hell i helgen, inte okej:(
jaja anyway emma var hos mig efter skolan men gick hem för en
stund sen, snart ska jag in och duscha och sen blir det idol!
hoppas att ni mår bra, jag mår helt okej ska inte klaga.
ska inte tjöta mer nu, men skriver kanske lite mer sen det beror på.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0