hallå dalarna

tjaa bloggen, nu sitter jag i soffan uppe i dalarna och kollar på tv.
tåget ifrån göteborg åkte typ vid 08:02, morfar körde mig och mamma till
perrongen. vi åkte i några timmar och sen gick vi av vid hallsberg och väntade
på nästa tåg i nästan en timme, men det gick ganska fort. sen tog vi tåget mot
dalarna(falun) det tog 3 timmar men jag sov för det mesta.
i falun hämtade evelina(moster) anders(mosters man) och lilla valter(kusin)
oss och vi åkte hem och käkade lite mackor och myste med valter, busa osv.
sen åkte jag och evelina iväg och handlade och när vi kom tillbaka stog maten på
bordet *mums* jag läste lite för valter, han badade och nu sover den lilla skrutten.
imorrn ska jag mysa med honom hela dagen utan när han måste sova och så:p
han väcker väll oss vid sådär 8 innan det kanske, får se om man pallar gå upp
det vet man inte hihi. nu ska jag nog fortsätta att kola på tv och så med familjen här.
ni når mig på mobilen vet ni, puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0