hallå rubrik

hej sötnosar, idag är det måndag vilket betyder början på veckan och
första dagen i skolan.. alla är förfan sjuka ligger hemma och typ spyr eller
har 40 graders feber, huvudvärk och yrar? hello svininfluensan or what.
känns bara som att det är jag som är frisk, frisk som en nötkärna hahaa.
jaja vi hade soprov idag, ja ni jag svara på en fråga så nej jag tror inte
jag får omprov nejdå absolut inte :(( jag har matteprov på torsdag och som
vanligt i matten så kan jag ingenting,jag HATAR matte det är seriöst något av det ´
jobbigaste som finns usch säger jag bara. jaja ska inte tjöta mer nu,
hoppas att ni har haft en wonderful day anyway, solong sweetys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0