HEEEMMA

hej bloggen, nu är jag hemma eller ah jag har varit i göteborg sen fem i två typ.
det var jättemysigt i dalarna med min lilla älskling, men ändå ganska skönt att
vara hemma nu faktiskt. jag är hos pappa nu och jag kom ut ifrån dushen
för en liten stund sen, det är tisdag idag vilket betyder andra avenyn och kanske
lite plugg, jag är så fruktansvärt lat.. jag har både so prov och spansk redovisning
och övriga läxor denna veckan, jippy. jag kan knappt någon spanska allt, men pappa
är ju från spanien så jag har väll lite tur där så han får hjälpa mig imon.
justeja jag köpte två par "jeanstights" man kan nog kalla det jeans bara det att
dom är perfekt tighta och så. ett par svarta och ett par vanliga jenas. jaja det är somsagt
skola imon, seeeegt men vad kan man göra? INGEEEEEEEEEENTING:( well nu ska jag
fortsätta med det jag nu håller på med som jag knappt vet själv, :)
solong bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0