HELT JÄVLA SLUT

usch och fy, nu är jag helt slut... har städat hela dagen, damsuigt i både mitt rum och i hallen, städat undan massor i både storarummet hallen köket och mitt rum. diskat, tvättat av spisen/ugnen, bäddat alla sängar, fixat lite över allt. och nu är julpyntet uppe så det är riktigt mysigt faktiskt!:D PAHAHAH jag känner mig som värsta hemma frun nu, hihi menmen julen är speciell! jag funderar på om jag ska in och duscha av mig nu eller om jag ska göra det ikväll, hm... just nu är emma på bio med sin pappa men hon kanske sover här ikväll igen men det beror på när hon är hemma, det lutar imot någon gång runt nio så vi får se hur det blir.

juuuuuuuuö
såhär ser det ut på mitt lilla bord intill min säng, hihi det får iallafall duga
så länge, det ser iallafall jättemysigt ut! puss så länge/love aliciamikaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

finfint!!!

2009-11-28 @ 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0