JAG ÄR SJUK :O

hello snyggisar, minns ni att jag skrev "frisk som en nötkärna"?
ye right.. har varit hemma från skolan idag, haft ont i magen, huvudet
och hostar och varti så in åt *helvetes* trött hela dagen, sovit som en gris:o
inte ens efter min långa dusch/bad piggnade jag till. men jag kommer väll
vara vaken inatt eller nåt.. får se om jag går till skolan imon det lutar nog inte
åt det hållet. 16 i min klass är sjuka, stackars ebba har svininfluensan och
sofie ska kolla sig.. nog hela skolan som ligger hemma, inte kul!!
men men, på torsdag så ÄR jag frisk och då ska jag ta den äckliga sprutan
i guess :(( vill inte. de flesta har blivit dåliga eller bara häniga efter den, och
jag hatar sprutor så vi får se hur det går. anyway ska kila in i mitt rum strax och
glo på tv "andra avenyn" börjar snart. hoppas att ni där ute håller er friska som
"små nötkärnor" HAHAH. take care

ssasa
bild från när jag var sjuk i februari-mars?;s


Kommentarer
Postat av: anton

uuusch, krya på dig!!!

snygg bild ;)

2009-11-17 @ 21:00:20
Postat av: olivia ♥

krya hjärtat <3

sötnos!

2009-11-17 @ 21:01:25
URL: http://oliviassecret.blogg.se/
Postat av: jessica ♥

ÅÅ vad trågit lilla gumman krya på Dig =) drik varm choklad ta det lungt =) kolla in min blogg

välkommen åter .P

2009-11-17 @ 21:29:38
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack älsklings olivia (L)



hahahahahaa vem är du? "jessica" känner inte dig

2009-11-18 @ 20:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0