onsdag

tjaa snyggisar nu är det onsdag och jag sitter och degar framför datorn,
undrar när pappa kommer hem och gör mat till mig hihi (a)
idag var jag i skolan, gjorde inget precis kul.. jesper gjorde sönder
min väska, den såg redan förjävlig ut men nu är den värre. jag ska köpa
en ny väska men jag är så himla lat så det blir aldrig av..
jag, smart som jag är glömde mina so böcker i skolan och det är prov
på fredag och jag kan ingenting.. great! men imorrn ska jag PLUGGA med ebba
men vi två idioter kommer la inte lyckas så speciellt bra.. haha men men spanskan
måste jag börja med idag, pappa får hjälpa mig! hoppas att ni mår bra, med mig
är det helt okej, nja sådär men man ska inte klaga. puuusss

p.s jag saknar min rebeca :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0