passar valter med mamma

heej snyggisar, nu är det måndag och jag sitter i soffan och kollar på tv uppe i dalarna.
idag har jag och mamma passat valter, vi har bla gått till affären och busat.
evelina kommer nog hem snart och då vet jag inte riktigt vad som händer men men imon
åker vi mot göteborg, tåget går 07:40 då måste jag gå upp tidigt igen. och denna gången ska vi ta 3 tåg, rätt så jobbigt.. jag kommer att sakna min lilla älskling, vi ses ju till jul det är ju rätt långt kvar men så är det eftersom att vi bor så himla långt ifrån varandra, tyvärr:( jag måste nog platta håret och lite så sen ser ut som ett troll,
NOT GOOD! vi kanske åker ner mot stan sen, vi får se. pusss

Kommentarer
Postat av: lotta

han e såå söööt!

2009-11-10 @ 21:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0