SKOLA IMON, NEEEEEEEEJ

Godkväll bloggen, jesus vad detta lovet gått fort:( Jag vill verkligen inte att det ska vara slut, pallar inte skolan imon och eftersom att jag somnade runt 5 på morgonen idag och gick upp kvart i 2 så är jag inget vidare trött nu. Idag har jag bara myst hemma och inte gjort något speciellt, när jag vaknade & för att vakna gick jag in och badade sen gjorde jag macka och kollade på : livet enligt rosa och försökte plugga lite matte, men jag hade glömt den fucking gradskivan i skolan så det gick ju inte så jättebra.. Jaja det är somsagt skola imon hur tråkigt och hur dåligt man mår av tanken så får man gilla läget.. ska inte tjöta mer ikväll puss på er och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0