tisdag/ love u felicia stehr

Hej bloggen det är tisdag idag och det är sjukt segt:( Idag var jag i skolan och fick tillbaka engelska och spanska provet, jag klarade det  så det känns ju bra. Efter skolan åkte jag hem och åt och däcka en snabbis framför tvn sen pluggade jag so och nu sitter jag här. Ska nog till pappa sen och plugga lite matte, inte kul.. NEJ! Jaja jag har inte så mycket att skriva idag hoppas att ni mår bra, puss på er.

<3
felicia stehr (L)
HAHA vi sjunger absolut bäst kan jag ju börja med att säga, det skulle igentligen spelas in
och upp på hennes blogg HAHAH men så blev det inte. Love u!
Kolla in snyggingens blogg och se hur jävla ball hon kan vara på youtube.. fillysnopp.blogg.se

Kommentarer
Postat av: filly

iloveyou (L)

ska länka dig med,

kyss!

2009-11-04 @ 16:36:16
URL: http://fillysnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0