tooordsag kväll

hallå bloggen, torsdag idag. vilket betyder att det är fredag imon och det betyder
även att jag ska åka och köpa nya uggs och goa mackor tills lördag för då hämtar mormor
oss jättetidigt på morgonen och gör oss till tågstationen och därifrån bär det av mot dalarna
till min älskade lilla kusin moster och mosters man 'anders' så sjukt kul ska det bli.
idag var jag i skolan lika tråkigt och ointressant som vanligt.. haha nej men det var ju inte
direkt kul menmen. har varit med emma idag, sjukligen har legat hemma och kräkts hela veckan
men idag var hon frisk!:d nu sitter jag iallafall här ska nog in och plugga lite spanska och så snart..
BOOORING! well ska inte skriva mer idag, puss på er snyggisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0