underbara dag, finaly!


nu är det fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyys!
ÄNTLIGEN, jag orkar verkligen inte skolan så det är skönt med helg nu.
jag tog sprutan idag, inte så farligt men jag har så sjukt ont i min arm nu:(
HAHAHAH har tagit en panodil och en TREO som om det skulle hjälpa men whatever hihi. jaja idag var jag först i skolan sen hämtade mamma och annika mig typ och vi åkte och först släppte av mamma sen åkte jag och annika och hämtade underbara molly på dagis, helt lovley är den ungen! sen hämtade vi max och sen åkte vi hem, jag var hos dom en stund sen mötte jag emma och följde med henne till torget och nu sitter jag här. dom har gjort pizza här hemma, och KONSTIGT nog är jag inte hungrig eller sugen på det,
TYPISKT:( well well, imon kanske jag träffar lilla valter evelina anders mormor och morfar eftersom att dom kom hem ifrån spanien nu ikväll så om dom inte åker för tidigt så hinner vi nog ses en snabbis annars får jag hålla mig till jul. molly annika kanske max och kanske joakim kommer förbi imon och fikar och busar kanske är med en stund, har inget planerat för morgondagen ska göra lite matte i guess. ikväll blir det iallafall idol med mammsen, kanske att danne är med vid tvn but i don't think so. han ligger säkert i sängen och kollar på fotboll... hihi jaja ska inte tjöta mer nu, ha en underbar helg för det tänker iallafall jag ha! puss


Kommentarer
Postat av: alicia din bejbe du vet<3:P

hejhej gumman<33

jao fredags mys eh det tog oxå sprutan men i måndags så jag har haft feber hela veckan typ har saknart dejh mycket<3333!!!!!!!!!

har oxå ätit pizza men till skilnad från dejh åt jah skiiiiit myckeeee<3333



pözzzizzar på dejh gumman<333

2009-11-20 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0