Chillkväll med erika

NU ÄR DET FREDAGSMYYYYYYYYYYYYYYYS! äntligen, jag är ju så sjukt trött. Just nu sitter jag i soffan under täcket med erika(syster) och kollar på idol, kom ut från dushen för en stund sen och som vanligt var det skolan idag. Hade so prov och engelska glosor idag bland annat. Sen var jag med amanda & emelie en stund på torget, vi gjorde inget speciellt gick runt typ. Sen åkte jag hem och städade lite i rummet och så, erika kom också idag så vi åt först sen gick vi och köpte godis, smarrigt smarrigt;) haha. Jaja nu sitter jag iaf här, ska kanske få köpa en svea jacka för 1000 spänn av min galna och snygge kusin:D well, har inget speciellt att skriva nu så ha det bra och pussa era mammor ifrån mig:)

Kommentarer
Postat av: Felix u dont know who ^^)

Svea jackor! <3

2009-10-09 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0