don't feel so good .. but whatever

Heeeeeeeeeeeej snyggisar, nu sitter jag här i soffan och kollar tv med med syster och mammsen och det är onsdag kväll. Jag skrev inte igår, men jag mådde så sjukt dåligt när bla rebeca smsa mig och sa vad som hänt henne osv.. Idag vaknade jag först jättetrött och ledsen men jag gick upp och gjorde mig iordning och åkte till skolan. Vi hade musikprov idag det kändes inte alls bra.. So läxa och So prov och svenskaläxa tills på fredag.. Det är något seriöst fel på min skola, den är inte normal. Aja anyway när jag kom hem käka jag och läste lite läxa sen mötte jag emma och vi åkte till eklanda. Där träffade vi simon, william och filip haha jävla nötter dom är så söta:) Vi satt utanför handlarn i typ 50 min eller så. Sen kom nathalie och linnea och vi snackade med dom en liten stund, och när vi skulle hem släppte inte den fucking busschaffuören på oss på den jävla bussen så det var ju lite illa. Så mamma hämtade oss, nu är jag iaf hemma ska tvätta av mig sminket och borsta tänderna och plugga lite kanske kolla tv, smsa och sen sova. Hoppas att ni mår toppen, kolla gärna in min aliciamikaela @bdb. Puss på er sötnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0