frågor & svar

KÄRLEK
Är du singel nu? yes
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa, om man är riktigt kär under den långa tiden ;)
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? ja
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? haha vet inte
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ja det har jag nog gjort.. tyvärr
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? haha det är väll klart?
Sparat något från ett gammalt förhållande? ehm, bilder?:D
Somnat gråtande pga kärleken? yes
Varit på en blind date? nej
Varit otrogen? nej nej nej nej!
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? typ 4 månader, haha:p
Har du någonsin varit kär? ja, men aldrig PÅ RIKTIGT.
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? i don't know

SISTA SOM
Du fick en puss av? julia collin eller ebba, don't remember;d
Sov med dig i samma säng? mig själv, låg brevid syster i söndags.
Du delade ett riktigt skratt med? tjejerna i klassen
Du gick på bio med? emma bästavän
Du gick på stan med? emma bästavän
Delade en pizza med dig? igår ifrån ica, delade jag med mig till min lillebror fast han blev sur för jag åt upp hans bitar också ;$
Du ringde? pappsen
Skickade ett sms till dig? emma bästavän
Du kramade? natha nicki och bella
Du skrev med på msn? emma bästavän
Du åkte bil med? mammsen
Gav dig en komplimang? kommer inte ihåg, folk säger ju bra saker ofta eller vad man ska säga haha..:p
Du kollade på film med? mig själv, annars storasyster
Du åt med på resturang? öh äter aldrig på resturanger, kan det ha varit senast i bulgarien agusti 2008 ?:o
Betalade något åt dig? hm.. 
Grät inför dig? don't remember

DIVERSE
Favoritfärg? pink
Mobiltelefon? sony ericsson rosa
Skola och program? eklandaskolan
Oskuld? - yesyes
Senaste filmen du såg? picture this
Senaste låten du lyssnade på? lyssnar nu på : taylor swift - whithourse
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? " ojdå blev svinhögt helt plötsligt(a loveU"
Hur många timmar har totalt pratas i din telefon? hur fan ska jag veta det? haha
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? ingen aning, många.
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? ingenaning.. återställer sometimes.
Vad åt du till middag igår? icas pizza ;d
Har du duschat idag? yäääs på gjympan, blir nog till att duscha ikväll med.
Vad var det senaste du sa till din mamma? 'hejdå' ? haha
Vad var det senaste din mamma sa till dig? 'hejdå'
Har du skolkat någongång? jaa men då har jag sagt att jag mår illa osv. men orkar inte få en massa problem senare så skolar ej.
Är du en svartsjuk person? beror på i vilka sammanhang;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0