har allmänt tråkigt

Hej igen, det är somsagt fredag idag och jag sitter ensam hemma inte kul .. Pappa är hos någon kompis med Nicolas(lillebror) så jag vet inte när dom kommer hem, men men idag var jag i skolan och det var väll en vanlig dag. När jag kom hem satte jag mig vid datorn och jag har inte gjort så mycket mer faktiskt;s Imorrn ska jag kanske träffa rebeca, det var ju så sjukt längesedan nu & jag saknar min prinsessa! Nu sitter jag här och har det hur tråkigt som helst, kommer förmodligen att kolla på film eller något snart.  Hoppas att pappa köper med sig chips hem, annars dör jag haha, ska duscha lite senare i think. Hoppas att ni mår bra, med mig är det sådär av olika anledningar.. Jaja nu blir det inga mer tråkiga rader här:p puss

With love alicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0