HÖÖÖSTLOV!

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖSTLOV!
nu sitter jag i soffan och kollar på idol tillsammans med mamma och systrarna(emma och emelie) myspys, danne kommer väll snart han är ute och går. Jag behövde verkligen lov nu, äntligen liksom! men har ändå med mig massa läxor, :(((( Jaja, idag var det skolan som vanligt och vi fick sluta en timma tidigare idag, klockan 1 :o så jävla gött. När jag kom hem satte jag mig typ vid datorn, städade rummet lite och så. Emma och Emelie kom lite senare, familjen åt tilsammans och efter en stund gick vi till opal och köpte godis och nu sitter vi här och har det jättemysigt! Imorrn ska jag kanske träffa emma, jag måste åka till torget dem har ju öppnat 24 nya affärer, ÄNTLIGEN GINA!! yees. Aja nu ska jag inte sitta och tjöta mer, hoppas att ni mår bäst jag mår helt okej.. Vi hörs imon, pusss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0