höstlov snart slut:((

ÅÅÅh höstlovet börjar gå mot sitt slut och alicia har inte pluggat någon matte alls denna veckan sm jag skulle göra, för jag ligger så fucking efter och det är ju mitt svagaste ämnet finns inget annat ord än HATA för det äckliga ämnet, usch. Jaja jag ska nog lägga mig i sängen se om det finns någon rolig att smsa med & kolla på ronny och ragge, haha humor(a' jag är faktiskt inte ett dugg trött kan ju bero på att jag gick upp LITE sent idag, hihi. Hur som helst jag ska inte skriva så mycket mer nu, hoppas att ni mår bra iallafall puss på er sötbollar.


Kommentarer
Postat av: alicia din bejbe du vet<3:P

hejhej gumman<33



älskar din blogg ingen suprise;P

gumman det är bra vi måste ses i morrn å rasten dåe!!!<3 har saknat diig<3

ps vill ha ditt utseende!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

love you will always dooooooooooooooo!!!!!!!!<333333

2009-11-10 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0