liseberg today

Hej bloggen, idag är det lördag och jag har väll typ gjort mig iordning men inte så mycket faktiskt har typ inget smink kvar, och eftersom att man är så fruktansvärt lat har det inte blivit till att köpa något nytt haha :p Men men, jag och emma ska iallafall till liseberg idag eftersom att det är sista dagen imon och jag har guldpass och har knappt varit där detta året :o så det ska bli kul:) Jag hatar sveriges tråkiga väder .. det är inte roligt alls! och jag har en skinnjacka och det börjar bli rätt kallt, iofs har jag min stora dunjacka från bikbok förra året. Men den är ingen höjdare för mig;) Och min kusins jacka kommer det väll ta tills sommaren innan jag får den så det blir nog att köpa en svart everest jacka istället för 1400 eller vad den nu kostar:) + att jag måste verkligen få hjälp med min blogg, den är ju hur tråkig som helst:( Jaja, nu ska jag inte skriva mer här puss på er & take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0