lördag

Tja gullungar idag är det lördag, idag var jag med pappa och lillebror, vi var först nere i sisjön och handlade efter det blev det ÖB efter det 421 och till sist torget. Det jag köpte kommer lite längre ner här:p På bland annat 421 ser man björn gustafsson sveriges sötaste och ballaste komiker ;d  På torget skulle jag titta efter kläder men hittade inget speciellt så det blir att titta efter det kanske nästa helg eller så. Så vi gick in och käkade på mcdonalds och in kommer världens sötaste axel med sin kompis:) alltid lika glad, haha :) så jag pratade med dom i typ 1 min eller så och sen åkte vi hem och nu sitter jag här. Emma kommer lite senare, hon blundar här inatt vilket är mysigt!:D Jaja skriver kanske lite mer senare, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0