lördag kväll

Hello snyggisar, lördag kväll är här och det är snart skola igen .. Nu ligger jag under täcket i soffan och kollar på solsting och snesprång och äter chips. Kanske blir det så att emma blundar här inatt, men man vet aldrig. Idag har jag varit på liseberg med emma, men vi var inte alls där så länge eftersom att det var så sjukt kallt. Men vi åkte iallafall balder, flumride och uppswinget, haha inte så speciellt mycket men men. Jag vann en gul vattenkanna hahah och emma vann två chipspåsar och jag fick en!:d Sen åkte vi in till stan och vi köpte lite mat och gick runt i några affärer. Jag ringde alicia (kusinen) också så mötte vi henne och jag kollade på jackan och vi snackade en stund. Sen åkte vi hem och nu ligger jag här. Får se vad som händer imon, har inga direkta planer men jag måste nog plugga lite... Jaja puss på er.



bild från i vintras, men så ser jackan ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0