lördag slut skola snart:(

Hej bloggen, nu var denna lördagen slut och det är snart dags för skola.. jag orkar inte, jag vill inte:( Höstlovet har gått alldeles för fort jaja ska inte tjöta mer om hur tråkigt jag och mitt liv faktiskt kan vara haha. Idag vaknade jag och gick upp och direkt in i duschen och sen gjorde jag mig iordning och så åkte jag och mamma till min älskade syssling sebastian på 3 års kalas lite kul:) Lite senare kom emma till mig och vi gjorde inget speciellt, chillade framför datorn bara. Vid 8 åkte jag pappa och nicolas(lillebror) iväg till kyrkogården och tände ljus för min farmor och jag la dit grejen jag gjort i slöjden som är av trä och på den står det : farmor + jag saknar dig
det ska vara ett kors och inget plus haha :p efter det åkte vi och åt på mcdonalds mumsmums och sen åkte vi hem och nu sitter jag här och dricker coola och "smaskar" tuggimi hihi. Imorrn måste jag verkligen plugga, ska kanske göra det lite om en stund om jag orkar vill säga.. lat som man är. Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer, det får vi se. Hoppas att ni mår bra iallafall, det är lite halvtaskigt med mig pga vissa olika anledningar, en av dem är ju att dumma jag inte pluggat någon matte:( ett stort BUUU till mig. Jaja, fortsätt att läsa min underbara blogg och lägg gärna in en kommentar när du ändå är här! måste bara börja sprida ut min blogg lite mer, har varit lite dålig med det:p Men men, pussa era mammor ifrån mig. Goodnight bloggisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0