måndag kväll

Godkväll boggen, kom precis ut från dushen. Idag har jag faktiskt inte gjort något direkt, skulle varit med rebeca trodde jag från början men hon stack iväg till landvätter den fisen haha:d så det blir att träffa henne imon, jag kom iaf till pappsen idag åt pizza till middag *mums* och sen har jag bara degat framför datorn hela kvällen och så kommer antagligen att förbli, kollar nog på film om en stund i guess. Imorrn ska jag nog somsagt träffa rebeca tror jag eller linnea men tror att det blir rebeca:) Skönt med höstlov nu.. men jag måste plugga en massa matte också, inte kul:(( men men. Hoppas att ni mår bra, med mig är det sådär kunde varit bättre men man ska inte klaga:) goodnight and sweet dreams bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0