måndag kväll

God kväll bloggen, det är måndag idag. Först var det skolan och efter det tog jag bussen hem, men innan det gick jag in på torget och köpte en hello kitty nessisär och toffsar, väldigt gullit;) haha. Jag har pluggat lite spanska och lite till musikprovet, JAG HATAR SKOLAN! jaja, nu sitter jag här med mammsen och kollar på 'hollywood fruar' HAHAHA man kan ju bara skratta åt det, anna anka usch vad jag irriterar mig på henne och hennes bullshit! Dom andra är ju rätt roliga faktiskt, speciellt Montizami'stavning' HAHA så jäkla fläng, jaja whatever. Ska snart in och göra mig iordning sen ska jag väll plugga lite mer på spanskan, kolla på tv och typ sova. Hoppas att ni mår bra, med mig är det fortfarande inte så jätte bra men men sånt är livet bitches. Nu ska jag som sagt göra mig iordning, men vi hörs nog imon gör vi:) Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0