näst sista dagen innan höstlov!

Hej på er, idag är det torsdag vilket betyder att det då är fredag imon haha och det är sista dagen innan höstlov, yeeeees! äntligen. Idag var jag och mamma och köpte en ny jacka till mig eftersom att jag personligen tycker att svea jackorna är alldeles för dyra fast ändå så underbart vackra fick det bli en everest(svart) tack mamma & pappa:) Imorrn är det so förhör typ, jag kan ingenting så jag får läsa på det rejält sen och lite imon, får se hur det går med det.. Jaja det blev inte så speciellt långt idag, skriver kanske lite mer imon:) Hoppas att ni mår bra, med mig är det lite sådär men man ska inte klaga:p puss på er.


Kommentarer
Postat av: Dedu :) kolla inlägget (a''

haha en främling kommenterar ;S haha men iaf heter Fewlix elr ah felix :D



ps. tycker du är söt :)

2009-10-23 @ 20:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0