söndag

hej bloggen, idag är det söndag och jag kom ut ifrån duschen för en stund sen och nu sitter jag i min älskade soffa och kollar på film:) ska nog träffa emma sen, men det blir nog lite senare, närmare 3 eftersom att hennes lillebror fyller år och ska ha kalas.. yeey vad ska jag göra i 4 timmar?hm... vi får se. HAHAH vi hade strömavbrott igår, pahahah fick gå och lägga mig ingenting funkade ju hade nästan inget batteri kvar på mobilen men ringde ändå runt, först pratade jag lite med pappa sen försökte jag ringa emma men fick inget svar så ringde jag gunaj efter det och prata lite med henne sen merran och sen alicia och efter lite mer än en timma kom strömmen tillbaka typ:p haha så då sprang jag upp och in till mamma och dannes rum och var skitglad och typ viskskrek:Strömmeen e tillbaaaks. HAHAH, jaja orkar inte skriva mer nu pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0