Torsdag idag

Hej bloggen, sjukt seg vecka alltså en massa prov och läxor :( Idag var det först skolan startade med matte sedan svenska prov så rullade det väl på haha:D efter skolan så stannade jag i 3 timmar som egentligen skulle vara 20 min .. haha. jesper jesper philip och nicke var ju inte direkt snälla :( dom tog massor av mina grejer sen elda dom upp min hårborste haahha jävla puckorn!;o Och sen ah .. ska nog inte skriva vad dom gjorde sen haha så mobbade som dom är. Det var iaf fett kallt trodde att jag skulle frysa ihjäl .. Sen åkte jag hem och packade kläder hos mamma och kollade på idol där och nu sitter jag här hos pappa. Ska typ in i duschen nu sen sova eller nåt annat, puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0