varför rubrik?

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJSAN snyggisar, det är torsdag idag. Imorse vaknade jag upp hos alicia och vi låg och degade framför tvn och bara chillade, och måste bara säga att hon har den goaste pappan i hela världen helt seriöst, JAG ÄLSKAR HONOM!:D han var så gullig så han gick och köpte frukost till mig alicia och marielle ( baguett ) muums, och på den hade jag såklart skinka:) efter fick vi kladdkaka, kan ju inte bli bättre:) Sen kände jag att jag behövde åka hem och byta kläder osv eftersom att jag kände mig helt sunkig, så jag åkte hem och bytte om fixade mig emma kom förbi i typ 2 timmar och vi gjorde inget speciellt, lite senare träffade jag älsklingarna julia merran och gunaj, vi gjorde inte så mycket vi gick och köpte godis och sen hände lite tråkiga saker.. som inte ska nämnas här. Det slutade iallafall med att jag och gunaj gick hem till henne och kollade på : sunes värd och kliade varandra på ryggen i hennes säng, så mysigt så! Hon följde mig til 4ans tvättstuga vid 20 i 10 ungefär och nu sitter jag här. TACK FÖR EN UNDERBAR DAG! jag älskar er allihopa. Nu ska jag ta och ringa min kära far och se när den gubben behagar komma hem igen;) puss på er, sleep well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0