FLIPPAR ÖVER

ÅÅÅÅÅÅH jag seriöst flippar över på skolan just nu .. Vi har so prov och muntlig redovisning i svenskan tills på onsag och svenska prov på torsdag och omprov i matten på fredag, men der tänker jag fan inte göra. Dom fattar la själv att jag inte kan göra omprov på sådant som jag inte fattar utan behöver extrahjälp i matten först och det ska jag få. Jag har inte varit utanför dörren på typ 14 dagar och bara pluggat pluggat pluggat eftersom att det varit så enormt mycket, men det funkar liksom inte att få in allt om olika grejer och sedant kunna skriva prov om det plus en massa läxor, ah jag förstår ärligt talat inte hur dom tänker dom tar ju liksom ingen hänsyn till andra ämnen det ända svaret man får om man typ säger "vi har för mycket läxor det funkar inte" är "plugga på" vadå plugga på? Man kan ju dela lite på det ;s aja ska inte skriva om mer tråkigheter haha:P Hoppas att ni mår bra med mig är det sådär pga dethär med skolan och lite annat. Just nu kollar jag på idol med mammsen har precis äntligen slutat plugga ;o har inte gjort annat sen jag kom hem om man tar bort ätningen & duschningen då hihi ;$ Det är inte alls många som läser min blogg och så har jag märkt:p men det beror på att ingen av mina vänner och anhöriga har vetat om att jag har blogg haha så får ju faktiskt skylla mig själv lite :p det kanske blir ändring på det sen:) Men men nu skall jag inte tråka ut bloggen mer, puss på er gullnosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0