lördag kväll

Hej bloggen, har inte skrivit på ett bra tag ;o men men, just nu sitter jag här vid datorn och har hur tråkigt som helst skall snart kolla på film i gues. Idag har jag bara chillat, emilia(storasyster) tog hem 3 killar ifrån skåne tillsammans med sanela och ammi(emilias kompisar) HAHA så go dialekt va! Senare på kvällen åt jag och mammsen räkor och två kräftor var med baguett och lite så :) Hoppas att alla mår bra, med mig är det sådär.. Fick reda på igår att en kompis skall flytta till scweiz inte bästa nyheten .. Och det är sjukt mycket i skolan ligger typ efter i matte så måste plugga imon 'BOORING' och vi har engelska prov och 2 matte läxor och en massa spanskaglosor som måste göras, det är iaf det jag vet just nu. + att nu det sista har jag tappat en massa vänner, och bråkat med en av de bästa så vi snackar inte någonting längre så det känns inte alls så jättebra. Menmen ska inte tråka ut er med en massa saker. Somsagt hoppas att alla har det bra puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0