lördag kväll/natt.

Hej bloggen, det är lördag kväll/natt. Idag har jag sovit och kollat på film tills typ 4 sen kom emma och vi åkte till torget och köpte chips cola dipp choklad och oboy, riktiga godissvin, yes for sure! Hon snuffsar här tonight, har typ  däckat i min säng den lilla sötnosen :D Och jag ska väl snart lägga mig och smsa, känner att det inte finns så mycket annat att göra. JAG HATAR SKOLAN, iallfall just nu .. Måste plugga plugga plugga nu en hel del framöver eftersom att vi ska ha prov i typ varje ämne och läsa på sjukt mycket, kill me :( Aja anyway, imon blir det väl en helt vanlig dag med emma, och på måndag blir det skolan igen.. Jaja nu blir det inget mer skrivande ikväll, puss på er. GODNIGHT PEOPOLE, SWEET DREAMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0