sådan är inte jag!

Till alla er där ute som tror att jag är en översminkad fjortis som lägger ner mer tid på mytoman historier och att snacka en massa bull om andra så kan jag säga att ni har fel! Jag försöker inte vara något wananbe av "kisse, blondinbella, amandavardet osv. För det första så skryter jag inte om att jag är det vackraste som finns och att alla vill vara som mig bla bla bla, och för det andra så försöker jag inte sno folks uppmärksamhet genom att snacka som en inplastad barbie och låtsas som att jag inte fattar någonting och för det sista så piper jag inte och lägger inte ut meningslösa videobloggar som handlar om MIG MIG MIG OCH MIG. Jag skiter inte i skolan, jag vill inte gå ut med sämsta betyg och gå på vinga or something like that. Nej nej, thats not ho i am. Jag gör som jag vill och kör på mitt sätt och det kommer jag långt på. Och till er som kollar snett, snackar skit ja vad ni nu håller på med så borde ni veta att jag inte lägger ner energi på att bry mig om er så sluta försöka tro att det är ni som kretsar runt mig och mitt liv. Ja det var väl det jag ville säga ;) Kiss and love / aliciamikaela.

Kommentarer
Postat av: isabella

diggar dig du är stört cool!

2009-09-21 @ 15:06:51
Postat av: d

braa text

2009-11-16 @ 08:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0