söndag/patetisk & störande tjej, herrejesus ;)

Hej bloggen idag är det söndag och jag har inte gjort så mycket faktiskt, först vaknade jag och gick upp och gjorde frukost åt oss och sen vid typ halv 2 mötte jag emma i backen och vi gick typ runt och prata, tja det vanliga. Efter några timmar stack jag hem och åt och gjorde matte -.- jag är så fruktansvärt lat och SÅ JÄVLA DÅLIG  på det så jag är lite efter (a) Men men nu sitter jag iallafall här vid min blogg och på msn så är det en liten irreterande 97a som tror sig veta allt om mig, ja för jag knullar ju verkligen runt och super ashlet av mig. För det första så ni som inte visste det så är jag oskuld och det är jag jävligt stolt över och för det andra så dricker jag inte alkohol ;) Aja anyway nu vet ni ju det, men nu ska jag ut så pussa era mammor ifrån mig :)

Kommentarer
Postat av: sofia

gaaad, hatar sånna människor;o

du eh coool!

2009-09-25 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0