GODKVÄLLENS!

Hejhopp i lingonskogen!
Heheh, hur mår ni?
Jag mår heeeelt okej.
Förurom att min röst är helt paj och lite så.
Idag var jag först i skolan, efter det åkte jag hem.
Eller ah mötte angelica på bussen så var med henne i typ 2 timmar, gick runt och kollade i affärer på torget. Sedan åkte jag hem, och efter en stund smsade emma mig och frågade om jag ville ses.
SJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLVKLART ville jag det! :D
Så vi kickade som vanligt in till stan, inget bättre för oss! Det pissregna ute, inget trevligt alls. Min röst förstördes idag. Vet inte hur och inte fan varför heller!
Kan knappt prata och har allmänt JÄTTEONT! jappjapp.
Det är iallafall lov nu, man får sooooova ut! OMG SÅ UNDERBART.
Föresten så är det ju även första april idag! Har inte lyckats lura en jäkel.
Jag kommer aldrig på något bra. Bara hela världen som lurar skiten ur mig :(
Jaja whatever, nu orkar jag inte sitta och skriva massa ointressanta saker mer :D
Så vi hörs igen imorgon bitches!
KISSES


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: ja det är det :)

2010-04-02 @ 09:29:05
URL: http://johannagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0