Torsdag kväll.

Kom hem för en stund sedan. Har varit med emma, på hennes moppeskola. Gud vad tråkigt jag hade, andra och absolut sista gången jag följde med dit! Så tidsdödande så det finns inte. Anyway, idag var jag i skolan, lika jävla underbart som vanligt!!!! Inne i stan när vi var påväg hem träffade vi "psykfallet" igen.. Har inte berättat det förut. Men det är en galen jävla kärring, so damn uggggly! Tycker synd om henne.. Grått fett och ruffsigt hår, ful som stryk, tjock jäkla fyllekärring! Uek. Hon typ kallar en för fitta och massa jävla idiotsaker. Hahha så kul att stå och reta henne. "Jag ska hämta polisen på dig, jävla ungjävel" Man hörde knappt vad hon sa tror det beror på brist av tänder.. - POLISEN!? HAHAHAH var det de bästa du kunde komma på? Kära du, efter allt skit som du sagt så har jag nog större chanser än du hos polisen. Men gå du till polisen, men såklart orkade hon inte gå så långt. 20 meter till donken tog nästan livet av henne.. Jaja det var den sista energin jag la på henne! Kan ju bara säga att ifall ni skulle "stöta på henne" Så har ni ju beskrivningen. + Hon brukar gå runt med typ en resväska!? Ibland. Och sitter ofta på bänkarna inne i nordstan och dricker Hallonsaft, så tro inget annat.. HEHEHE.
FÖRESTEN mår jag så bra just nu. Har världens bästa vänner och familj, runt omkring mig. I'M SO GLAAAAAAD! HA DET MANNEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0