✫ danmark nästa

Nu är allting nerpackat, förutom sminkväska, tandborste, plattång och laddare till mobilen.
Ska upp runt sex imorgon, mormor hämtar oss här runt sju, båten går klockan åtta.
Känns underbart att få komma iväg nu, det är helt sjukt hur mycket jag gillar att umgås med min släkt. Blir alltid glad när jag är i deras närvaro, ingen aning varför. Det lät kanske lite gay, haha. Men så är det!

Är inte särskilt trött, men ska försöka sova snart, får väl sova imorgon på båten haha.
Jaja, vi hörs när jag är hemma på söndag kväll, eller måndag.
Mobilen är med, men kommer inte sma eller ringa över helgen, så ni får klara er utan mig. Mohaha.

Love you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0