min uppdate suger för tillfället..

Har inte orkat vara lika aktiv, inte orkat uppdatera alls mycket denna veckan...
Är väl för att jag är sjukt seg, skolan börjar ju på måndag, känns så sjukt overkligt, att ens tänka på att sommarlovet är slut...

Gick över till pappa igår vid elva, kvart över elva. Ville kolla O.C och one tree hill. Blev inte så mycket one tree hill, men imorse eller ja vid tjugo över två då jag steg upp kollade jag mest one tree hill tills halv tre då jag gick tillbaks till mamma. Gjorde mig iordning litegrann och åt en macka, sedan drog jag mot stan och mötte Lone.
Jäklar vad vi gick runt överallt, fram och tillbaka. Och redigt mycket mat åt vi! HAHAHAH.
Träffade kusinen och hennes kompisar lite senare, var med dom i en timme typ. Lyssnade på några mongolider typ som sjöng och så, fick en atougraf faktiskt! STOLT! Sedan skulle dom iväg för att kolla Kapten Röd. Vi möte Emma och Emelie och drog också oss bort dit, men Emma och Emelie väntade på någon kompis så vi drog oss innåt för det började bli fullt. Och dom fick stå utanför galler/staket sedan för att det vart så knökfullt. Kom ganska nära honom, skrek som en galning haha. Vi stack därifrån lite tidigare, typ vid halv elva för att inte behöva trängas med alla människor sedan. Drog mot donken och köpte hamburgare! YAMMIE.
Jag och Emma tog spårvagnen hem runt elva och var hemma halv tolv, fem över halv typ.

Nu ligger vi och kollar på Criminal minds, ska väl försöka sova när det är slut.
Fattar inte hur jag kommer palla att gå upp när skolan börjar...
Jaja, måste kolla nu! Annars hänger jag inte med... PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0