THIS IS BULLSHIT MAAEEN

Åh, hade skrivit ett låååångt inlägg så bara försvinner det....
FAN VAD IRRITERAD JAG BLIR NÄR DETTA HÄNDER...

Anyway, vaknade vid ett halv två som vanligt nu för tiden, tvingade mig som vanligt upp, fast jag egentligen ville sova vidare. Skolan börjar ju om femton dagar, känner mig absolut inte redo, för lindhaga(ekhaga!?), whatever. Sätt ifram mot det myyycket mer om det varit på eklanda, men nej..
Men det gäller väl att börja ändra på mina sovrutiner, lägga mig tidigare, trots att jag inte är trött...

Jaja skitsamma, orkar inte skriva mer. Känner att detta inlägget blev totalt misslyckat pga mitt andra som radderades.

Vi hörs senare....




Kommentarer
Postat av: julia

sv: hehe ah förstår det(;

2010-08-01 @ 15:34:55
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0